KUCHNIA AZJATYCKA W WARSZAWIE! 5 super miejsc vol.2

Po publikacji pierwszego postu o kuchni azjatyckiej w Warszawie (znajdziecie go TU), wiem już, że to nie tylko moja ulubiona kuchnia 🙂 Przedstawiam Wam kolejne 5 miejsc, w których jadam, które bardzo lubię i mogę polecić. Każde zupełnie inne i różnorodne jak cała Azja. Mam nadzieje, że odkryjecie kolejne nowe smaki a ja już szykuję koleją część!

1. SHOKU

Restauracja schowana między biurowcami, mieszcząca się na ul.Karolkowej. Miły wystrój i obsługa. Tematem przewodnim menu jest kuchnia Japońska a całe menu w stylu fushion. Znajdziemy tu sushi, ale i dania główne. Ja polecam ramen. Testowałam SHOKU PAITAN RAMEN na bulionie drobiowym z satay z kurczaka i naprawdę bardzo mi smakował. Ma kremową konsystencję a dodatek kurczaka jest bardzo fajny. Porcja olbrzymia. Pycha!

Więcej informacji: http://shoku.squarespace.com/

15095480_1195808167203922_5728157313304702201_n.jpg

2. Oh My Phở

Mały lokal przy ulicy Wilczej, w którym ciężko o stoliki a na swoje danie trzeba poczekać nawet 40 minut (sytuacja z weekendu). Specjalizuje się w zupach pho. Znajdziemy tu pho z wołowiną na cztery sposoby, kurczakiem, owocami morza, z kaczką, z łososiem, z pierożkami… Coś dla miłośników tej zupy, do których ja z pewnością należę. Do tej pory jadłam z gotowaną wołowiną, ale w najbliższym czasie zamierzam poeksperymentować. Mięsko jest pyszne, bez żadnych żyłek i zbędnego tłuszczu a zielonych dodatków jest pod dostatkiem. Będę na pewno wracać!

Więcej informacji: https://www.facebook.com/ohmyphowilcza

15571296_10209644779267582_1201667242_n.jpg

 

3. Fokim

Fokim znajdziemy na ul.Kruczej. Mix kuchni azjatyckiej, również w stylu fushion. Oryginalne połączenia smakowe i ciekawe propozycje. Zjadłam tu najlepszą rolkę sushi (panko) z salsą pomidorową i guacamole. Sałatka fokim seafood jest pełna owoców morza i ryb. Znajdziemy tu też duży wybór pysznych bułeczek bao (na parze) z bardzo ciekawymi dodatkami. W Fokim nie ma nudy, jest dużo nowych smaków i połączeń. Jeśli szukacie mniej standardowej kuchni azjatyckiej koniecznie tu zajrzyjcie.

Więcej informacji: http://fokim.pl/

13435400_979263895525018_2806142955694345172_n.jpg

4. Curry House

Mieści się na Bielanach w całkiem obskurnej budce. Kiedy zachęcona dobrymi opiniami wybrałam się tam na obiad, moje zdziwienie gdy zobaczyłam miejsce było ogromne  a jeszcze większe gdy okazało się, że jest spora kolejka w oczekiwaniu na wolny stolik. Faktycznie było to i jest do tej pory najlepsze indyjskie jakie jadłam. Możecie powiedzieć indyjskie jak indyjskie, każde podobne, ale w Curry House dania mają w sobie to coś magicznego co sprawia, że smakują wyjątkowo. Tajemnicza przyprawa, składnik czy świetny kucharz? Nie wiem, ale wiem, że będziecie zadowoleni 🙂

Więcej informacji: https://www.facebook.com/curryhouse

15451034_10209644795507988_96025489_n.jpg

5. Shipudei Berek

W Berku na ul.Jasnej znajdziemy kuchnie izraelską. To co najbardziej mi się podoba to olbrzymi wybór przystawek czyli mezze, podawanych na małych talerzykach. W karcie popularne są też izraelskie szaszłyki mięsne, rybne i warzywne. Ja polecam pieczonego w całości kalafiora. Wystrój jest bardzo fajny, a miejsce idealnie nadaje się na spotkanie ze znajomymi. Oprócz jedzenia w karcie znajdziemy duży wybór drinków a atmosfera sprzyja spędzaniu wieczorów w większym gronie.

Więcej informacji: http://berekwarszawa.pl/

15497625_10209644779227581_1602331425_n.jpg

 

Skomentuj

